• Online winkel & fysieke winkel
  • 25 jaar ervaring
  • Elektrisch afrasteringsmateriaal gratis verzending vanaf €75

Garantie & klachten

Als je jouw bestelling wilt annuleren is het goed om snel actie te ondernemen! Neem dan direct even contact met ons op via +31 345 5558475
Wie weet ben je dan nog op tijd en zijn onze specialisten nog niet aan de slag gegaan met jouw opdracht.

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Er is geen vaste wettelijke garantietermijn: je moet het product een bepaalde tijd op een normale manier kunnen gebruiken. De duur van de garantie hangt af van het merk, de prijs en de levensduur van het product. Is een gebrek al bij levering van het product aanwezig? Dan heb je recht op herstel of vervanging. Zakelijke kopers moeten zelf kunnen aantonen dat de verkoper een ondeugdelijk product heeft geleverd. In het geval van consumentenverkoop ligt de bewijslast de eerste zes maanden bij lintzagenopmaat.nl.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gijsmastenbroek.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Stel je vraag via WhatsApp